Nutrisan

Ontstaan als een kleine handelaar in voedingssupplementen in 1998 en sindsdien uitgegroeid tot een gevestigde waarde in de markt. De kwaliteit en kennis van Nutrisan wordt sterk gewaardeerd in zowel binnen- als buitenland. Nutrisan houdt steeds nauwgezet alle nieuwe ontwikkelingen, wetenschappelijke informatie en trends in de gaten. Deze voortdurende verworven kennis en specialisme wordt door Nutrisan vertaald naar innoverende kwaliteitsproducten.

Artikelen 1 tot 12 van 93 in totaal

per pagina

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Artikelen 1 tot 12 van 93 in totaal

per pagina

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Meer over Nutrisan

Nutrisan zijn erg populair mede door hun keuzen voor de actieve vorm van de micronutriënten te kiezen. Door deze keuze zijn Nutrisan producten meestal iets duurder dan de volledig synthetische producten. Het is deze keuze qua soort ingrediënten dat ertoe heeft geleid dat Nutrisan populair is geworden onder onze klanten.

Missie Nutrisan

Nutrisan wil de kracht van de natuur toegankelijk te maken voor iedereen. Om dit te bereiken werkt Nutrisan vanuit 4 we pilaren:

1. Nutrisan - Innovatieve en kwalitatieve grondstoffen

-Voortdurende zoektocht naar de nieuwste trends en ontwikkelingen op gebied van ingrediënten en supplementen.
-Unieke en vooraanstaande grondstoffen.
-Grondige controle en nauwe samenwerkingen tussen de afdelingen om tot een kwaliteitsvol product te komen.
-Transparante communicatie met leveranciers over de bron van de grondstoffen en de goede werkomstandigheden van hun werknemers.

2. Nutrisan - Sociaal engagement

Sociale werkplaats: Nutrisan vindt het een voorrecht om beroep te kunnen doen op sociale werkplaatsen voor het verpakken van hun producten.

Plan Ouder: Nutrisan is de trotse planouder van 6 kinderen verspreid over de hele wereld.

3. Nutrisan - Jarenlange ervaring

Nutrisan heeft een enthousiast team waarbij iedereen kennis bijdraagt uit zijn vakgebied. Iedere collega is een stukje van de puzzel waardoor zij elkaar perfect aanvullen en ze persoonlijk betrokken zijn. Samen zorgen ze ervoor dat zij hoog kwalitatieve en wetenschappelijk onderbouwde nutraceuticals op de markt brengen.

4. Nutrisan - Communicatie

Duidelijke Informatie voor consumenten en professionals over de producten. Prikkelende, eigentijdse en eerlijke communicatie voor consumenten door gebruik te maken van duidelijke symbolen. Professionals hebben te allen tijde toegang tot de wetenschappelijk informatie van alle Nutrisan producten en ingrediënten.